Subject: RE: Väo tee ehitusega seotud sademeveeprobleemi lahendamine
From: "Meelis Laanpere" <[email-masked]>
To: "Anett Pook-Katte" <[email-masked]>
Cc: "Margus Viiklepp" <[email-masked]>, "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 12:16:37 +0300

Tere,

Nagu telefoni teel kokku leppisime, edastan riigitee nr 1 Tallinn-Narva
(km 9,0-10,4) Väo liiklussõlme ehitaja ja projekteerija kontaktandmed
alljärgnevalt.

1.	Ehitaja: Nordecon, õigusjärglane alates 2023.a. Tariston AS,
projektijuht Marko Mets,  [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  tel nr 513 4214;
2.	Projekteerija: AS K-Projekt, projektijuhid Priit Annusver, Jaan
Tarmak, Malle Ütt, tel nr 5302 0254;

Nagu katastriüksuste kaardi väljavõttelt on näha, ei ole Väo LS projekti
realiseerimise ala Lagedi tee 8 kinnistu ja Tooma järve vahel ning
ehitusest tingitud mõju ei tohiks olla.

Lugupidamisega,

Meelis Laanpere

Transpordiameti teehoiuteenistuse

Põhja osakonna

Ehituse üksuse

projektijuht

From: Anett Pook-Katte <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 2:52 PM
To: [email-masked]
Subject: Väo tee ehitusega seotud sademeveeprobleemi lahendamine

Tere!

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalameti poole pöördus Lagedi tee 8 kinnistu
omanik, kes väidab, et pärast Väo tee (hõlmatud katastriüksused on Väo tee
78403:313:0028, Peterburi tee 94 78403:313:0630, Väomurru tn
78403:313:0015, Väo tee T3 78403:313:0014 kinnistuid) ehitust valgub tema
kinnistule läbi maapinna Tooma järvest ja Tooma tn 13 kinnistult vesi, mis
täidab nende karjääri.

Palun infot, kes on Väo tee ehituse tellijapoolne kontaktisik,
peaprojekteerija kontaktisik ning ehituse peatöövõtja kontaktisik, et
saaksime välja selgitada, kas probleem võib olla tingitud
ehitustegevusest.

Parimat

Anett Pook-Katte

tehnovõrkude programmijuht

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet

Harju 13, Tallinn

+372 5362 6327

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.